» » City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
Nowość

City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście

Autor: Robert Stępowski

Format: A5

Objętość: 112 str

Oprawa: miękka

Data premiery: 4.07.2017

Dostępność: Zapytaj o dostępność

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 3 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 29,00 zł

Cena katalogowa: 29,00 zł

Oszczędzasz: 0,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)
Zamów w księgarni AROS.pl kliknij>>>
Empik.pl>>>

INFORMACJA DLA KLIENTÓW SAMORZĄDOWYCH:
Jeśli płatnikiem i odbiorcą książki będzie Jednostka Samorządu Terytorialnego wystarczy, że podasz w zamówieniu dane do FV i adres wysyłki (dane urzędu), a książka zostanie wysłana wraz z FV z 14-dniowym terminem płatności bez konieczności uiszczania przedpłaty.
Zamówienie potwierdź wysyłając mail ze służbowej skrzynki na adres: rs [at] marketingmiejsca.com.pl 

OPIS KSIĄŻKI:

Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.

W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie.

Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin.

W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną.

Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna.
Z książki dowiesz się również m.in.:
  • Czym jest city placement?
  • Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego?
  • Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać?
  • Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu?
  • Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe?
  • Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały?

Książka Roberta Stępowskiego „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” jest skierowana głównie do przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję turystyczną oraz inwestycyjną gmin, miast i regionów, agencji marketingowych, a także przedstawicieli branży filmowej, którzy chcieliby nawiązać współpracę z samorządowymi partnerami.  

254 strony praktycznej wiedzy o marketingu terytorialnym oraz promocji miast, gmin i regionów, czyli książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów">>>
SPIS TREŚCI
Wstęp
ROZDZIAŁ I
Od marki do set-jettingu
 
Czekamy na Woodego Allena
Po co ci ten film?
Czym jest marketing terytorialny?
Jak rozpocząć pracę nad marką miejscowości?
Marketing, czy promocja?
Czy marka i promocja są potrzebne gminie?
Najpierw cel. Później pal
Turyści dla mieszkańców
Każdy turysta jest dobry?
Czym jest city placement?
Skąd wziął się city placement i jego popularność?
Dlaczego film fabularny jest skuteczniejszy od spotu reklamowego?
Miasto w filmie – media w mieście
Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe?
Idź na całość, czyli zagraj i pozwól doświadczać fikcyjnego świata
City placement, a influencer marketing 
 
ROZDZIAŁ II
City placement w polskich samorządach
 
Zachęcać reżyserów, producentów i stacje TV
Ile kosztuje city placement?
Można bez pieniędzy
Miasto bohaterem czy tłem?
Skuteczność city placement
Polska w bollywoodzkich produkcjach
Sandomierz „Ojca Mateusza” (case study)
Gospodarczy wpływ serialu „Ojciec Mateusz” na Sandomierz
Kampania kinowa Woj. Kujawsko-Pomorskiego w kontekście filmu „Excentrycy"
Przedstawiciele samorządów o city placemencie
PODSUMOWANIE
10 przykazań efektywnego city placementu
Jeśli wciąż nie wiesz jak rozpocząć marketingową współpracę z twórcami filmowymi…

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).