» » Drucker o marketingu
Drucker o marketingu
Super promocja

Drucker o marketingu

Autor: William A. Cohen

Objętość: 288 str.

Oprawa: zintegrowana

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Czas wysyłki: 3 dni

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 97 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 48,90 zł

Cena poprzednia: 69,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku. Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”.

Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.
Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern
(Z Przedmowy)

Przedmowa
Wstęp Drucker i jego inne podejście do marketingu

Część I
Dominacja marketingu
1 Dwa różne spojrzenia na rozwój marketingu
2 Celem biznesu nie jest generowanie zysku
3 Dowolna organizacja ma tylko dwie funkcje: jedna dotyczy marketingu, a druga to marketing właśnie
4 Spojrzenie Druckera na marketing
5 Marketing to dowodzenie

Część II
Innowacja i przedsiębiorczość
6 Skąd pochodzą najlepsze innowacje: siedem matek wynalazków
7 Innowacja od strony popytu
8 Innowacja od strony podaży
9 Przedsiębiorczy marketing Druckera

Część III
Strategia marketingowa Druckera
10 Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej stworzenie
11 Fundamentalna decyzja marketingowa
12 Nowe pewniki Druckera do formułowania strategii marketingowej
13 Sukces dzięki porzuceniu dochodowych produktów
14 Marketing i sprzedaż nie są komplementarne i mogą być wzajemnie antagonistyczne

Część IV
Przedstawienie nowego produktu i usługi
15 Jak przeprowadzić badania marketingowe sposobem Druckera
16 Wykorzystywanie zmiany demograficznej
17 Czas to nie wszystko: to jedyne, co się liczy
18 Jak uniknąć poważnej klęski
19 Pięć śmiertelnych grzechów marketingowych według Druckera
20 Jedyny sposób na ustalenie ceny

Część V
Niepowtarzalne spojrzenia Druckera na marketing
21 Jakość według Druckera – nie jest tak, jak możesz myśleć
22 Uczciwość jest kluczowa dla marketingu
23 Zagrożenia profesjonalizmu marketingu
24 Dlaczego kupowanie klientów nie działa
25 Z Druckerem w przyszłość

Przypisy

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).