» » Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli
Jak osiągnąć SUKCES. Social media, Mobile, Content marketing, Personal branding.
NowośćPolecamy

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

Autor: Robert Stępowski

Format: A5

Objętość: 148 str.

Oprawa: miękka

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 97 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 36,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena produktu zmienia się w zależności od zakupionej ilości produktów - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • O autorze
  • Recenzje produktu (0)
Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations.

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.

Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym.
 
DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”?
 
  • To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć.
 
  • To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes.
 
  • Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0.
 
  • Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” – czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.
Patronat medialny: MARKETER+

Wydawnictwo ROSTER


Inne książki Roberta Stępowskiego:

"Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk"
"Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?"
"Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów"
Od autora
Wstęp
 
ROZDZIAŁ 1 SZUKAJĄC WYZNAWCÓW
Czy przestaniemy kupować Volkswageny?
Każda historia ma swój początek
Marketing działa od ponad 2 tys. lat
Stwórz własną religię!
Wstyd niszczy Ciebie i biznes
Logo to jeszcze nie marka
Cele i efekty
Nie bądź fajny. Zarabiaj pieniądze!
Zmiana pewna jak podatki
Nie rozmieniaj się na drobne
Po drugiej stronie jest człowiek
Cena ma znaczenie
Klient w „piekarni”
Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu (2xK)
 
ROZDZIAŁ 2 MARKA TWOJEJ FIRMY
Kiedy pokonasz strach i wstyd
Stare i nowe media
Snapchat, LinkedIn, Twitter, Facebook
Sytuacja prasy, czyli najstarszych mediów
Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej
Twoje media, Twój content
Mów i sprawdzaj co mówią o Tobie
Nie krzycz w lesie ani na pustyni
Mów językiem korzyści
Mów „Ty” – nie „Wy”
Bądź taki jak Twoi odbiorcy
Odwołuj się do podstawowych wartości
Bądź pewien tego o czym mówisz
Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów
Autentyczna pasja
Najpierw marka, później promocja?
Spójny wizerunek
Networking to podstawa
Bądź dobrym, a nie złym szefem
Trzy trendy w komunikacji, o których warto pamiętać
 
ROZDZIAŁ 3 PERSONAL BRANDING
Budowanie marki osobistej
Człowiek to nie płyn do mycia
Ty jako doradca i ekspert
Twoje 20 sekund
Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią
Niezależność jest w cenie
Oliwa na wierzch wypływa
Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy
Nie daj się zaszufladkować
Sukces przychodzi po latach
Z pieniędzmi zawsze łatwiej
 
ROZDZIAŁ 4 PODSUMOWANIE
Podziękowania i przeprosiny.
Robert Stępowski – przedsiębiorca, niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008r.). Od ponad 15 lat poświęca się pisaniu – jako dziennikarz, autor książek, bloger i propagator wiedzy marketingowej. Liczne artykuły i komentarze publikował m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz magazynach: „BRIEF”, „Rynek Turystyczny”, Pismo Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014), „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014), "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" (2015). Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl Od 2010 roku prowadzi własne wydawnictwo i firmę consultingową. Prowadzi szkolenia i wykłady. Działa i zachęca do działania w myśl zasady „stwórz się sam”, dlatego w swoich książkach tak wiele uwagi poświęca budowaniu marki osobistej.

Więcej o skutecznych narzędziach promocji oraz reklamy, a także o rozmowy o budowaniu marki osobistej m.in. z Tomaszem Tomczykiem, Przemysławem Pająkiem, Maćkiem Budzichem i Andrzejem Tucholskim przeczytasz w książce "Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk">>> 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).