» » Jak wygrać wybory samorządowe?
Jak wygrać wybory samorządowe?

Jak wygrać wybory samorządowe?

Autor: Grzegorz Wierzchołowski

Objętość: 168 str.

Oprawa: miękka

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Czas wysyłki: 3 dni

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 98 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 39,90 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)

Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, "rządzi się swoimi prawami". Elektoratu regionalnego nie można oceniać poprzez pryzmat kampanii parlamentarnych.
Bohaterowie książki "Jak wygrać wybory samorządowe?" próbują wspólnie z autorem zaprezentować pewne obszary strategii wyborczych, które są niezbędne w drodze do sukcesu. Poruszane są aspekty kreowania wizerunku politycznego, metody wykorzystania mediów w działaniach wyborczych czy zagadnienia budowania marki politycznej. Przedstawiono również przykłady udanych manewrów przedwyborczych.

Książka ma formę wywiadów z ekspertami różnych dziedzin. Rozmówcami autora, Grzegorza Wierzchołowskiego są m.in.:
- dr Marek Kochan, który porusza problem politycznego wizerunku,
- Piotr Legutko opowiada o metodach wyborczego wykorzystania mediów,
- Piotr Lutek naświetla zagadnienie kreowania marki politycznej,
- dr Rafał Chwedoruk kreśli obraz „żelaznych elektoratów” poszczególnych formacji,
- dr Jarosław Flis podaje przykłady udanych manewrów przedwyborczych,
- Tamara Bieńkowska (coach i spin doctor) dzieli się z czytelnikami swoimi uwagami na temat zasad tzw. treningu medialnego.

Książkę poleca:
alt

Od Autora

Marek Kochan
Dobrym hasłem w samorządzie się nie wygrywa

Piotr Legutko
Media w służbie kampanii

Piotr Lutek
Kampania zaczyna się dzień po wyborach

Jarosław Flis
Partyjni, kryptopartyjni i antypartyjni

Rafał Chwedoruk
Jak zmobilizować żelazny elektorat?

Tamara Bieńkowska
Trening medialny bez tajemnic

Jowita Szczepanik
Kampania wyborcza

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).