» » Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
NowośćSuper promocja

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja

Autor: Robert Stępowski

Format: B5

Objętość: 220 str.

Oprawa: miękka

Data premiery: 14.04.2016r

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 20 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 32,00 zł

Cena poprzednia: 35,00 zł

Cena katalogowa: 35,00 zł

Oszczędzasz: 3,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • O autorze
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. 

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany. 

Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.

Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski.
Robert Stępowski – przedsiębiorca, propagator wiedzy marketingowej, niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc oraz personal brandingu.
Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008). Od 16 lat pisze i publikuje – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Jego liczne artykuły i komentarze publikowane były m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, na portalach Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF”, „Rynek Turystyczny”. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem online Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”.
Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014 i 2015), „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014), „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” (2015) i „Jak osiągnąć sukces” (2015) oraz współautorem publikacji „Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”, cz. 1 i 2. Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl
Od autora
Zacznijmy od dlaczego
Wstęp

Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030

Przyszłość dzieje się już teraz
Content marketing
Wideo
Siła wyszukiwarek
Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem
Kampanie mobilne, na których warto się wzorować
Big data, personalizacja, lojalność i programmatic
Do menadżerów na zakończenie

Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations

Rozmowa z Jakubem Bierzyńskim
Rozmowa z Sebastianem Hejnowskim
Rozmowa z Pawłem Kastorym
Rozmowa z Norbertem Ofmańskim 
Rozmowa z Włodzimierzem Schmidtem
Rozmowa z Markiem Staniszewskim
Rozmowa z Pawłem Trochimiukiem
Rozmowa z Tadeuszem Żórawskim

Podziękowania.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).