» » Marketing szeptany
Marketing szeptany

Marketing szeptany

Autor: Andy Sernovitz

Objętość: 172 str

Oprawa: miękka

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 5 dni

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 45 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 67,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty. 
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. 

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy. 
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak sprawić, aby twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem publikacji jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców. 
Przedmowa | str. 9

Wprowadzenie | str. 11

Do czytelników | str. 17

Część I. Kluczowe pojęcia | str. 21


Rozdział 1. Co to jest marketing szeptany? | str. 23

Rozdział 2. Głębsze Dno: Sześć Ważnych Idei | str. 48

Rozdział 3. Manifest marketingu szeptanego | str. 61

Część II. Jak to się robi | str. 63

Rozdział 4. Pięć Zasad działania | str. 65

Rozdział 5. Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym? | str. 69

Rozdział 6. Temat: O czym będą rozmawiać? | str. 91

Rozdział 7. Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości? | str. 110

Rozdział 8. Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy? | str. 136

Rozdział 9. Monitoring: Co mówią ludzie? | str. 154

I na koniec | str. 163

Posłowie | str. 168

Podziękowania | str. 170

O Autorze | str. 171

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).