» » Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
NowośćPolecamyNasz hit

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Autor: Robert Stępowski

Format: A5

Objętość: 154

Oprawa: miękka

Data premiery: 1 lipca 2015 roku

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 76 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 29,90 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Autor
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)
Każde z miast, to niepowtarzalna marka i niezwykła opowieść o: ludziach, zabytkach, historii i współczesności

Marketing terytorialny nie jest nudny, o czym na pewno przekonają się czytelnicy książki „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?”. Zwłaszcza, jeśli poznają jego praktyczne aspekty.

W książce tej, autor stara się zestawić teorię z praktyką. Głównie jednak, przedstawia wyniki swoich wieloletnich badań i obserwacji.

To jedyna pozycja na polskim rynku, która analizuje efekty działań promocyjnych, prowadzonych przez polskie miasta.
Po książkę „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” sięgną zapewne nie tylko przedstawiciele administracji publicznej i agencji marketingowych, ale także studenci i przedstawiciele organizacji publicznych i wielu nieformalnych ruchów miejskich, które mają coraz większy wpływ na kształtowanie marki swojej miejscowości.

Czego dowiesz się z tej książki?
 
  • Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
  • Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
  • Jak skutecznie promować miasto?
  • Jak (marketingowo) pozycjonują się polskie miasta?
  • Jakie działania promocyjne realizują polskie miasta i ile pieniędzy na ten cel wydają?
  • Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

Patronat medialny:
alt
alt
Robert Stępowski – niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008r.). Od ponad 15 lat swoje serce, duszę i czas oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze autora publikowane były m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz magazynach: „BRIEF”, „Rynek Turystyczny”, Pismo Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014) i „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014). Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl 
alt
Spis treści
 
Wstęp
Od autora
CZĘŚĆ I
Mity marketingowe
Czym jest marketing terytorialny?
Komu służy marketing terytorialny?
Cele w marketingu terytorialnym
Każde z miast jest marką
Miasto – marka inna od wszystkich
Tożsamość, reputacja i wizerunek miejsca
Obietnica i wiarygodność marki
DNA miasta, czyli to co nas autentycznie wyróżnia
Agencja lekiem na całe zło
Kto powinien opracować strategię dla miasta?
Człowiek najważniejszym ogniwem w budowaniu marki miejscowości
Marka to nie kampania
Marketing terytorialny, czy promocja?
Kto odpowiada za marketing będący promocją?
Strategia marki, czy strategia promocji?
Po co JST strategia?
Jakich problemów nie rozwiązuje strategia?
Ile kosztuje strategia?
Ile miasta wydają na promocję?
Jak kontrolować wydatki na promocję?
Segmentacja „klientów”
Od marki miasta do marki regionu
Marka w trzech krokach – dla wygodnych
Innowacyjność. Plusy i minusy
Public relations. Czego boją się samorządowcy?
Media relations
Piszesz. Wysyłasz. I nic?
Nie bój się rozgłosu
Kiedy event promuje miasto lub gminę?
Festiwalami Polska stoi
Logo ma znaczenie, ale nie najważniejsze
City placement. Koszty i efekty
Wyróżnij się lub zgiń
 
CZĘŚĆ II
Wprowadzenie
Marketingowe pozycjonowanie miast
Zagraniczne kierunki promocji miasta
Największe zagraniczne kampanie promocyjne prowadzone przez miasto w latach 2012-2013
Największe ogólnopolskie kampanie promocyjne prowadzone przez miasto w latach 2012-2013
Badania rozpoznawalności marki miasta
Działania promujące miasto przez sport i uzyskane efekty tych działań
Aplikacje mobilne przeznaczone dla turystów i mieszkańców
Podsumowanie
Podziękowania

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).