» » Opowieści w marketingu
Opowieści w marketingu

Opowieści w marketingu

Autor: Jacek Szlak

Format: B5

Objętość: 204 str.

Oprawa: miękka

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 13 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 36,00 zł

Cena katalogowa: 37,00 zł

Oszczędzasz: 1,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)
To książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji.
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe?

„Opowieści w marketingu” to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.

Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy.
Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.

Po przeczytaniu „Opowieści w marketingu” dowiesz się: 
- jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing,
- jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści,
- czy reklama natywna ma sens,
- czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów,
- dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w „kozi róg”.
Od autora 

Rozdział I
Content marketing 
Narzędzia poszukiwaczy skarbów 
Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent? 
Jak pisać, żeby dobrze się czytało? 
Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy? 
„Nasze media”. Zaufać ekspertom 
Real-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesu
Żytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowana 

Rozdział II
Storytelling
Bohater brand 
Wewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytelling 
Chipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketing 9
Gra o markę Bieszczadów 
Marka mówi o ważnych sprawach 
Myślenie to odróżnianie 

Rozdział III
Niech inni sami piszą o marce 
Plotki, szepty i marketing wirusowy 
Tesco się tobą mocno interesuje 
Alicja w krainie TNT 
Mała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjale 
Mała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckich 

Rozdział IV
(P)oszukiwanie mediów 
Natywnie w dżinsach 
Bo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & Fitch 
Obosieczny miecz prowokacji 
Mistyfikacja dobrze opowiedziana

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).