» » Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Promocja marki. Poradnik dobrych praktykPromocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Promocja marki. Poradnik dobrych praktykPromocja marki. Poradnik dobrych praktyk
PolecamyNasz hit

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Autor: Robert Stępowski

Objętość: 244 str.

Oprawa: miękka

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 95 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 38,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • O autorze
  • Recenzje produktu (0)

Pierwsza książka polskiego autora w tak szeroki sposób zajmująca się personal brandingiem. Dowiesz się z niej głównie jak budować swoją markę w oparciu o content marketing. Przeczytasz również wywiady ze znanymi blogerami: Tomkiem Tomczykiem, Maćkiem Budzichem, Andrzejem Tucholskim, Przemkiem Pająkiem, Jackiem Gadzinowskim i Krzysztofem Lisem. 

"Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk" to nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.

W książce, poza informacjami o tym jak budować i promować markę swojej firmy, czy też produktu, znajdziecie rozdział poświęcony marketingowi terytorialnemu i personal brandingowi, czyli budowaniu marki osobistej w oparciu o wysokiej jakości treści.

Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi.
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać.
Maciej Łaski
Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego

Część I
Wstęp – trochę o brandingu

1.    Marketing to promocja?
2.    Czym jest branding?
3.    W świecie strategii
4.    Wyróżnij swoją markę
5.    Zacznij od szefa

Część II
Marka, czyli…?

1.    Klienci doceniają „ludzką twarz” marki
2.    Które marki lubimy najbardziej i jakim markom ufamy?
3.    Jakie marki najchętniej polecają konsumenci
4.    Lojalność klienta
5.    Logo miasta i regionu

Część III
Media się zmieniają

1.    Prasa
2.    Telewizja
3.    Magia radia
4.    Internet
5.    Social media
6.    Mobile marketing
7.    Internet rzeczy

Część IV
Content marketing, czyli treść jest najważniejsza

1.    Treść to nie reklama
2.    AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość
3.    Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie?
4.    Treść to nie tylko teksty
5.    Instagram i Pinterest
6.    Opowiadaj ciekawe historie
7.    Sam opowiadaj o swojej marce
8.    NGO-sy z historiami

Część V
Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą

1.    Outdoor
2.    Wyjdź poza media
3.    „Dodatki obowiązkowe” – materiały BTL
4.    Sponsoring sportowy
5.    Product placement i city placement
6.    Kultura to pikniki i festyny
7.    Marketing terytorialny
8.    Marketing szeptany

Część VI
Public relations

1.    Jak zaistnieć w mediach
2.    E-PR, czyli public relations w Internecie

Część VII
Marka osobista

1.    Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
2.    Nie tylko frazes
3.    Schematy i łamanie konwencji
4.    Czas zmian
5.    Śladami internauty
6.    Dla kogo jest personal branding?
7.    Stwórz się sam
8.    Czego nie uczy szkoła?
9.    Zanim zostaniesz „celebrytą”
10.    Zatem mieć czy być?
11.    Zaszufladkowanie – największe zagrożenie w personal brandingu
12.    Personal branding. Lektura dodatkowa
13.    Polska to nie USA
14.    Blogowanie w pigułce
15.    O czym pisać, aby mieć czytelników?
16.    Jak często pisać?
17.    Publikuj, ludzie Ci uwierzą
18.    Autokreacja
19.    YouTube
20.    Twoja telewizja
21.    Hejterzy też mają twarz
22.    Pisanie książek a marka osobista
23.    Wyglądaj jak profesjonalista
24.    Marka osobista a marka firmy

ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU
Tomasz Tomczyk
Jacek Gadzinowski
Maciej Budzich
Andrzej Tucholski
Przemysław Pająk
Krzysztof Lis

Część VII
Na koniec słów kilka

1.    Nic nie trwa wiecznie
2.    Efektywność: intuicja czy badania
3.    Na koniec o wydatkach.

Robert Stępowski – niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel i redaktor naczelny portalu oraz ogólnopolskiego magazynu dla specjalistów marketingu terytorialnego „MarketingMiejsca.com.pl”. Od ponad 10 lat swoje serce i duszę oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze autora publikowano m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF” i „Rynek Turystyczny”. Współpracował z Polskim Radiem Łódź i radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Prowadzi lokalny serwis i gazetę „KochamRawe.pl”. Autor kilku książek z zakresu marketingu terytorialnego. Jako prelegent występuje podczas wielu kongresów i konferencji branżowych. Jedną z jego głównych pasji jest personal branding. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).