» » Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów
NowośćPolecamy

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów

Autor: Robert Stępowski

Format: A5

Objętość: 254

Oprawa: twarda

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: 74 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 54,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena produktu zmienia się w zależności od zakupionej ilości produktów - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • O autorze
  • Recenzje produktu (0)
Trzecie wydanie książki "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów" z 2017 roku.

Sama praktyka. Dziesiątki samorządowych case study z komentarzami osób na co dzień odpowiedzialnych za promocję miast i regionów skierowaną do: turystów, przedsiębiorców, studentów. Autor tej książki dużo uwagi poświęca także turystyce kulinarnej. 

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.  

Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?

Dowiedz się, czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?

Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?

Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open'er w Gdyni)?

Poznaj potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.

Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.

Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?

Poznaj inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.

Dowiedz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.

Robert Stępowski autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca również city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiedz się jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytaj o doświadczeniach innych samorządów i sprawdź ile taka promocja kosztuje.
Robert Stępowski – ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy
www.MarketingMiejsca.com.pl (2008). Autor corocznych raportów: „Wydatki promocyjne polskich miast i województw” i „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów”. Od niemal 17 lat: szkoli, wykłada, doradza i pisze.
Jest autorem kilku książek m.in.: 
  • „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów”,
  • „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?”, 
  • „Jak osiągnąć sukces”,
  • „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”,
  • „Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja”.

Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą.

Obserwuj w mediach społecznościowych tag #PlaceBranding
Zaglądaj na www.CityMarketing.pl


Więcej o Robercie Stępowskim  TUTAJ>>>

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).