» » Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów
Polecamy

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów

Autor: Robert Stępowski

Objętość: 220 str.

Oprawa: twarda

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 3,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa (na terenie Polski) - 5,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 3,00 zł

Stan magazynowy: -2 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 49,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Autor
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)
UWAGA!

Nakład II wydania książki "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów" został wyczerpany. Książkę MOŻNA KUPIĆ m.in. na www.Bonito.pl (klikając TUTAJ).

Wydanie drugie poprawione i rozszerzone książki "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów" (wydanie z grudnia 2015 roku).

To nowa książka Roberta Stępowskiego. Autor, niekiedy wręcz bardzo drobiazgowo, opisuje w niej działania marketingowe polskich samorządów.

Materiały źródłowe, które zostały opublikowane w książce „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu miejsc. Z praktyki polskich samorządów”, pochodzą bezpośrednio od samorządów. Są to nie tylko opisy działań, ale również konkretne kwoty wydane na promocję poszczególnych wydarzeń kulturalnych, kampanie promocyjne, czy zakup gadżetów lub wydawnictw promocyjnych.

W książce znajduje się także obszerny rozdział poświęcony city placement, czyli lokowaniu miast, regionów i poszczególnych atrakcji turystycznych w produkcjach filmowych oraz telewizyjnych.

Liczba stron: 220
Oprawa: twarda
Wysyłka w ciągu 24 godzin.

alt
Patronat medialny: PRoto.pl
alt

 
Robert Stępowski – niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008r.). Od ponad 15 lat swoje serce, duszę i czas oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze autora publikowane były m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz magazynach: „BRIEF”, „Rynek Turystyczny”, Pismo Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA. Współpracował z radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Jest autorem książek: „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc” (2012), „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (2014) i „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” (2014). Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl 
Spis treści
OD AUTORA DO DRUGIEGO WYDANIA
Zamiast wstępu rozmowa z Maciejem Dolatą
Jak mieszkańcy oceniają promocję swojego miasta?
 
CZĘŚĆ I
 
OD STRATEGII DO MARKI
O strategiach praktycznie
Strategia marki, a strategia promocji
Strategia… czego?
Znaczenie marki miasta w świetle badań
Marka bardzo lokalna
Budować markę, czy chodnik?
Zrozumieć marketing
Miasto jako marka
Wydobyć perłę
Rola samorządowego lidera
Aby było lepiej
Marka regionu. To możliwe?
Siła w różnorodności
Autentyczność marki
Niedookreślone idee
Nie idźcie tą drogą!
Hasło i logo nie promują miasta!
CASE STUDY
Marka: Carpathia
Marka: Lublin. Miasto Inspiracji
 
CZĘŚĆ II
 
NARZĘDZIA PROMOCJI
Święto miasta – najlepszy sposób na promocję?
Przepis na udany event
Lubelski Carnaval Sztuk-Mistrzów
Szczeciński Finał Regat Wielkich Żaglowców
Które festiwale lubią Polacy?
Wybrane wydarzenia współfinansowane z budżetów miast
Media relations – podstawy
Współpraca z blogerami i vlogerami
Content marketing
Przyszłość to własne media
- Wrocław
- Poznań
- Województwo łódzkie
- Toruń
- Gdańsk
Sposób konsumpcji treści się zmienia
City placement
- Zachęcać reżyserów, producentów i stacje TV
- Można bez pieniędzy
- Ile kosztuje city placement?
- Miasto bohaterem czy tłem?
- Skuteczność city placement
- Polskie miasta w światowych produkcjach
- Kujawsko-Pomorskie dofinansowuje projekty z zakresu city placement
- Które miasto kojarzy się z książką lub filmem? Wyniki badania Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia
 
CZĘŚĆ III
 
RÓŻNE ASPEKTY PROMOCJI
Turystyka kulinarna (potrawy regionalne)
- Województwo Dolnośląskie, Województwo Kujawsko-Pomorskie, Województwo Lubuskie, Województwo Łódzkie, Województwo Małopolskie, Województwo Mazowieckie,  Województwo Opolskie, Województwo Podkarpackie, Województwo Pomorskie, Województwo Śląskie, Województwo Świętokrzyskie, Województwo Warmińsko-Mazurskie, Województwo Wielkopolskie, Województwo Zachodniopomorskie
Turysta dobry… bo zagraniczny
- Województwo Małopolskie, Województwo Łódzkie, Województwo Lubuskie, Województwo Warmińsko-Mazurskie, Województwo Podkarpackie, Województwo Zachodniopomorskie, Województwo Pomorskie, Województwo Śląskie, Województwo Dolnośląskie.  
Komercjalizacja marki
- Województwo Lubelskie, Poznań, Białystok, Województwo Świętokrzyskie, Województwo Łódzkie, Katowice.
Promocja gospodarcza
- Białystok, Gorzów Wielkopolski, Kraków, Łódź, Olsztyn, Poznań, Szczecin, Toruń,  Województwo Warmińsko-Mazurskie, Województwo Podkarpackie, Województwo Śląskie, Województwo Dolnośląskie, Województwo Pomorskie.
Jak miasta walczą o studentów?
- Białystok, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Wrocław.
Trzy miasta. Trzy województwa
- Lublin, Województwo Lubelskie, Łódź, Województwo Łódzkie, Województwo Opolskie.
 
CZĘŚĆ IV
 
MARKETINGOWE POZYCJONOWANIE 26 MIAST
- Augustów, Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski,  Grudziądz, Jarocin, Kraków, Krynica-Zdrój, Legionowo, Legnica, Lublin, Łódź, Olsztyn,  Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Szczecin, Ustka, Warszawa,  Wągrowiec, Wrocław.
 
CZĘŚĆ V
 
INTELIGENTNE SPECJALIZACJE WOJEWÓDZTW.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).